Przeniesienie biura do nowej lokalizacji wiąże się z niezliczoną ilością decyzji. Nie tylko musisz zapewnić, że nowe biuro jest zgodne z marką i oferuje pracownikom i personelowi wspaniałe doświadczenia, ale także musisz zarządzać zmianą z obecnymi pracownikami.
Niektóre z pytań, które menedżerowie biurowi i właściciele firm zadają w tym czasie to:
- Czy muszę konsultować się z moimi pracownikami?
- Jaki jest wpływ dojazdów do pracy na relokację?
- Co mówią moje umowy o pracę?
- Co jeśli ktoś nie chce lub nie może się przenieść?
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci w przeprowadzce biura:
Bądź przygotowany
Przed dniem przeprowadzki, upewnij się, że wszystko, co może zmieścić się w skrzyni lub pudełku jest spakowane do skrzyni lub pudełka. Biurka, szafki i szuflady muszą być puste. Sprzęt informatyczny należy zamknąć w torbie informatycznej. Przedmioty osobiste, kosztowności i przedmioty uszkodzone należy umieścić w określonym miejscu, aby można je było zabrać do domu.
Każdy przedmiot potrzebuje etykiety
Wszystko, co musi być przeniesione musi mieć etykietę lub inaczej movers nie będzie wiedział, gdzie umieścić pudełka, kiedy przyjeżdżają do nowej lokalizacji.
Relook swoje meble biurowe
Teraz jest idealny czas, aby sprzedać swoje stare meble biurowe i uaktualnić do współczesnych mebli biurowych. Wyobraź sobie, jak podekscytowany twój personel będzie się uczyć, że będziesz miał ergonomiczne meble, elastyczne biurka, siedzieć biurka stand lub inne wspaniałe opcje mebli czeka na nich w nowej lokalizacji. Odwiedź nas, aby wybrać wysokiej jakości i niedrogie elementy, których potrzebujesz do nowego biura.